Kisgép szerviz
Meghibásodott Hausmeister kisgépek esetén lehetőség van a terméket a vásárlás helyszínén leadni (gyári garancia időn belül), vagy Központi Márkaszervizünk (1139 Bp, Fáy utca 5.) részére eljuttatni személyesen vagy futárszolgálattal illetve postai úton is a garancia idő teljes ideje alatt. Amennyiben a márkaszervizünk szolgáltatását választja, akkor az előzetes hiba bejelentés és egyeztetés után a termékkel együtt a vásárlást igazoló számlát és elérhetőségeit is küldje el.
Hiba bejelentés esetén a gyorsabb ügyintézéshez kérjük a következő információkat minden esetben készítse elő:
- Termék cikkszám a készülék adattáblájáról- az adattáblát a készülék címkéjén találják (például: HM 2045 porszívó)
- Vásárlás ideje, vásárlást igazoló blokk és számla sorszáma
- A meghibásodás jellege, hiba leírás
- Az Ön elérhetőségét (pontos cím, és telefonszám)
Figyelem a garanciális idő igazolásához, minden esetben szükség van a vásárlást igazoló bizonylat bemutatására. pl.: nyugta / számla és kitöltött és lepecsételt garanciajegy!