Kisgép szerviz

Meghibásodott Hausmeister kisgépek esetén lehetőség van a terméket a vásárlás helyszínén leadni (gyári garancia időn belül), vagy Központi Márkaszervizünk (1139 Bp, Fáy utca 5.) részére eljuttatni személyesen vagy futárszolgálattal illetve postai úton is a garancia idő teljes ideje alatt. Amennyiben a márkaszervizünk szolgáltatását választja, akkor az előzetes hiba bejelentés és egyeztetés után a termékkel együtt a vásárlást igazoló számlát és elérhetőségeit is küldje el.

Hiba bejelentés esetén a gyorsabb ügyintézéshez kérjük a következő információkat minden esetben készítse elő:

  • Termék cikkszám a készülék adattáblájáról- az adattáblát a készülék címkéjén találják (például: HM 2045 porszívó)
  • Vásárlás ideje, vásárlást igazoló blokk és számla sorszáma
  • A meghibásodás jellege, hiba leírás
  • Az Ön elérhetőségét (pontos cím, és telefonszám)

Figyelem a garanciális idő igazolásához, minden esetben szükség van a vásárlást igazoló bizonylat bemutatására. pl.: nyugta / számla és kitöltött és lepecsételt garanciajegy!

Szervíz kereső
Ha nem találja a megfelelő szervizt kérem használja az online hibabejelentőnket vagy hívja központi márkaszervizünket.
ONLINE HIBABEJELENTÉS
Hausmeister Központi Márkaszerviz és alkatrész áruház